The Store!

torsdag 4 oktober 2007

New Lo from Junes Kit

I've made a new lo using the kit Little Dude from Cen's Loft. It's a really nice kit to work with, with some really cute embies and papers :o)
Go check it out!!
*June has a great FREEBIE on her blog from this kit, go grab it! *
***********************************************************
Jag har gjort annat än att bara hitta på egna saker jag har också hunit göra en layout med kitet Little Dude från Cen's Loft. Det är ett gulligt kit med en riktig buskille på både papper och allt annat, och gillar du det jag använt så tycker jag du ska kolla in på Cen's Loft-bloggen och hämta den fina freebien som finns där från detta kit :o)

Såhär blev min lo:

Cute, isn't it? /Visst är det ett sött papper därbak?
Jessica

1 kommentar:

Census sa...

Love the layout!! Great work Jessica! Now I'm off to bed!!