The Store!

torsdag 4 oktober 2007

Freebie: Halloweenstickers

Thanks to June at Cen's Loft, I learned how to make some cute stickers. Found the cute clipart at Irenes Corner, and turned them into stickers for you to grab.. Enjoy! Please leave me some comments!!
And if you've downloaded something from me I'd really enjoy seing the lo or stuff you made with it.. Thanks!/Jessica
**********************************
Tack vare June på Cen's Loft har jag lärt mig hur man gör stickers, och eftersom jag hittat så gulliga clipartbilder på Irene's Corner, så gjorde jag stickers av dem som nu finns att ladda ner här.

Snälla, kommentera så jag vet vad ni tycker och maila gärna era lo's där mina saker använts, alltid roligt att se hur det används!!
Kram Jessica

Prewiew/Förhandstitt:
(Click to enlarge/Klicka för större bild)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh we love stickers! thank you so much for sharing :)